All Together Challenge
Sport is voor iedereen!
In opdracht van de Alliantie Gelijkspelen (John Blankenstein Foundation, NOC*NSF, KNVB en KNHB) ontwikkelen we de All Together Challenge, een campagne die aandacht geeft aan diversiteit en inclusie in de sportwereld met twee belangrijke doelen: Exposure en Educatie. Rondom de internationale Coming Out Day (11 oktober) dragen aanvoerders in de top- en breedtesport een regenboog of #OneLove band, in nauwe samenwerking met ESPN, Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie en VVCS. Telstar en FC Volendam zetten een wereldprimeur neer door hun onderlinge wedstrijd in een speciaal ontworpen regenboogtenue te spelen. Doel: zoveel mogelijk aandacht en zichtbaarheid genereren. Op Paarse Vrijdag (december) geven (ex-) topsporters en BN’ers online gastlessen over ‘het belang van jezelf (kunnen) zijn’ aan het basisonderwijs. Doel: de thematiek bespreekbaar maken bij een belangrijke doelgroep en zo een eerste aanzet tot gedragsverandering bewerkstelligen.
Conceptontwikkeling • Projectmanagement • Website en social media • Media & PR